środa, 22 lipca 2015

3x P: Prezenty, planszówka i pakowanie

 AAAA! Czas ucieka, ja również, więc tylko krótkie podsumowanie pakowania, prezentów dla dzieci i gry, jaką dla nich ułożyłam. Do zobaczenia po drugiej stronie Europy!

Prezenty dla host family
Postawiłam na zestaw kosmetyków z ziai dla hostów. Dla dzieci wybrałam zabawki z asortymentu empika: pastę do robienia balonów, plastociasto oraz książeczkę Przygoda z Polską. Przede wszystkim zależało mi na tym, bym sama mogła pośrednio korzystać z tych prezentów, wykorzystując je w organizacji czasu wolnego dla chłopców. Oprócz tego zabieram dla nich broszurkę o moim mieście (cała po angielsku, dziękuję Urzędowi Miasta za ten projekt, którego prawdopodobnie jestem jedynym beneficjentem). Nie mogłoby zabraknąć polskich i śląskich słodyczy. Całość spakowana zostanie w torbę w węgle i owinięta folią do pakowania prezentów.




Planszówka dla chłopców
Wymyśliłam autorską grę planszową przygotowaną zgodnie z zainteresowaniami chłopców. Przed rozegraniem partii, ich zadaniem będzie przygotowanie pionków-wagoników z pudełek po zapałek oraz ozdobienie planszy do gry (każdy z trzech kolorów nawiązuje do innego krajobrazu, natomiast różowe tło ma być podstawą do stworzenia swojej Krainy Marzeń). Celem gry jest integracja oraz lepsze poznanie nas nawzajem - żółte barierki będą postawione co parę pól i są to po prostu szlabany "favourite". Pola z pytajnikami odsyłają do niebieskich kart, na odwrocie których znajdują się różne zadania do wykonania.


O szczegółowych zasadach, pomysłach na rozwinięcie tej gry i efektach postaram się napisać w innym poście.

Pakowanie
Jesteś mistrzem pakowania - to słowa mojej mamy, która jest dla mnie autorytetem w wielu kwestiach, a jej komplementy pod moim adresem są właściwie niepodważalne. To, co przedstawiono na zdjęciu, to ok. 90% mojego bagażu, do którego doliczyć trzeba m.in. prezenty dla host family. Pakując torby wykorzystałam każdy cal kwadratowy i zamknięcie obyło się bez robienia przysiadów. Zastanawiam się nawet nad dołożeniem do nich kilku rzeczy z listy rezerwowej.

-po raz ostatni z Polski
an-pair

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz